We zijn een schietvereniging, maar bij ons is juist plaats en tijd voor een oud marinier die weer eens een praatje pot wil hebben met oude maten. Het draait bij ons om de gezelligheid en de schietsport, alles wel in de geest van ons Korps
U kunt onder het genot van een gratis kopje koffie en/of thee eens bijpraten met andere oud Mariniers. Uiteraard is er de mogelijkheid om met de schietsport kennis te maken. Op die dag kan er gratis geschoten worden met klein kaliber en lucht geweer en/of pistool. Verder zal er een demonstratie zijn van groot kaliber.
Na geschoten te hebben kan u even wat drinken, eten (er is saté) en napraten aan de bar.

Voor meer info kunt u bellen naar 06-34447425 of mailen naar: petervanmeurs@gmail.com

Wij zijn open van 11:00 tot 17:00, dus u heeft ruim de tijd.
U zal door een van de bestuursleden worden ontvangen, deze zal tekst en uitleg geven voor het verloop van de dag.
We hopen u op onze open dag te mogen ontmoeten en uiteraard mag de aanhang ook meekomen.